Thursday, December 9, 2010

isteri kedua pengerusi syabas fail cerai, anak TS mat taib bercerai

Isteri kedua kepada Pengerusi Eksekutif Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (Syabas), Tan Sri Rozali Ismail memfailkan permohonan untuk bercerai secara baik di Mahkamah Rendah Syariah di kuala lumpur

Permohonan Justynn Cassandra, 25, difailkan pada bulan lalu dan permohonan tersebut disebut di hadapan Hakim Syarie Ab Malik Awang pada Rabu.

Rozali dan Justynn mendirikan rumah tangga pada 2006 di Perlis dan dikurniakan dua orang anak berusia empat dan setahun

Sementara itu juara rancangan realiti, Sehati Berdansa Musim Ketiga, Sein dan Nana bercerai dengan talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah di sini, pada Rabu.

Sein, 27, yang merupakan anggota kumpulan Ruffedge melafazkan talak pada pukul 2.46 petang, selepas mahkamah membenarkan permohonan Nana, 26, untuk berpisah secara baik.

1 comment:

jjjebat said...

Saya harap tiada lagi pihak yang memainkan isu lapok kononnya tokoh korporat terkemuka, Tan Sri Rozali Ismail telah berpisah dgn isteri keduanya sedangkan mereka terus kekal hidup bersama dan berbahagia sehingga kini.. Apalah dosa mereka sehingga kita terpaksa memburukkan mereka ini di khayalak umum? Tidakkah anda semua tahu, memfitnah, dan menjatuhkan maruah orang amat dilarang dalam Islam? Sekiranya tidak tahu, bawa2lah belajar lagi ilmu agama dan bertaubatlah agar keaiban anda pula tidak akan dibuka oleh Allah SWT di hari pengadilan kelak.

Post a Comment

halaman