Wednesday, May 5, 2010

SUAMI BODOH

sejak akhir-akhir ni kes suami bengong berleluasa...
entah kenapa...ada kes cemburu..ada kes tak dapat main..
yang ni suami sewel .....

MELAKA: (5/5/2010) Seorang wanita parah selepas kemaluannya ditoreh oleh suaminya di sebuah rumah di Bertam Ulu, dekat sini, pagi kelmarin, selepas lelaki itu mendakwa mendengar 'bisikan halus suara jin' memaklumkan isterinya itu berlaku curang.
RUMAH di mana seorang suami menoreh kemaluan isterinya dengan sebilah pisau di Taman Bertam Perdana, Pulau Gadong, Melaka semalam.
kejadian berlaku kira-kira jam 10 pagi, ketika mangsa yang berusia 30-an dan bekerja sebagai jururawat itu sedang memasak hidangan makan tengah hari untuk keluarganya.

suami wanita berkenaan yang juga seorang anggota tentera dan berusia awal 40-an, dipercayai memeluk mangsa secara tiba-tiba dari belakang dan menoreh kemaluan wanita itu dengan sebilah pisau.

hai...sewel betul!
_______________

NI PULA KES DI PAHANG

TUMPAT: “Sepuluh minit sebelum kejadian, dia menghubungi saya di rumah memberitahu sudah tidak tahan dengan kelakuan suami yang suka memukul. Dia mahu saya segera datang menemaninya di rumah di Ladang Selborne dekat Padang Tengku, Kuala Lipis,” kata Halimah, 66, ibu kepada Rosmawati Abd Rahman yang meninggal dunia akibat dibelasah suaminya sendiri, petang Ahad lalu.

Rosmawati maut selepas suaminya bertindak ganas akibat cemburu buta apabila melihat isterinya bersembang dengan lelaki melalui telefon bimbit hingga sanggup memijak perut, dada, kepala dan pahanya.


Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, Rosmawati, 39, yang mempunyai enam anak berusia dua hingga 19 tahun disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.


No comments:

Post a Comment

halaman