Wednesday, May 5, 2010

terbaru :Lagi polis tembak remaja

2010/05/05

Ini kes terbaru

KUALA LUMPUR: Seorang remaja 17 tahun cedera ditembak di kaki apabila beliau dan enam rakan lain bersenjatakan parang, pisau, kapak, pedang dan gergaji cuba merompak sebuah kafe siber di Jalan Genting Klang di sini, awal pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan, berkata dalam kejadian jam 3.10 pagi itu, dua anggota polis berpakaian biasa yang berada di situ bertindak mengalih perhatian dengan menjerit memanggil polis apabila kumpulan lelaki terbabit mengacu senjata masing-masing ke arah mereka dan orang awam lain.

“Dalam keadaan kecoh itu, anggota polis yang bimbang dengan keselamatan diri dan lebih 10 pelanggan yang berada di kedai itu melepaskan dua tembakan pada paha kanan dan kiri suspek remaja itu.

"Selepas mendengar bunyi tembakan, lima suspek lain melarikan diri menaiki sebuah kereta BMW dipandu seorang lelaki yang sedang menunggu di luar kafe siber itu manakala seorang lagi menaiki motosikal.

"Suspek remaja yang mempunyai tujuh rekod lampau di sekitar Ampang dan Keramat itu dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan susulan dan dilaporkan berada dalam keadaan stabil,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

No comments:

Post a Comment

halaman